2 september 2009

Regnigt värre..

Idag har jag jobbat. Jag vet att jag inte ska klaga utan vara glad för att jag har fått timmar, men fyyyy vaaaad jag haaataaar att gå upp på morgonen... *suck, pust, fnys och stön*

Jag har fått ett till pass imorgon och då har jag fått in 20 timmar, vilket betyder att denna veckan är avklarad :)

Hann precis hem idag, satte på Elvis kedjan, samla ihop "störnings"-grejer och skulle ut och göra en rastning/träning innan jag skulle hämta Minna och så öppnar sig himlen... Det bara börja ösa ner. *fnys*
Elvis sov inte i sin säng i sovrummet inatt heller eller igen... Jag gillar inte det. Jag vill ha han nära.. Saknar det.. Jag hoppas att det inte är något negativt att han väljer att sova i sin säng i stora rummet i stället.

Ikväll ska det bli raid i VP. Blir det inte av ska jag slänga mig i soffan framför TV'n med Elvis och sen lägga mig i tid.
Kom äntligen ut med Elvis medans Nicke gjorde kvällsmat. Underbart! Idag var det riktigt coolt att träna Elvis. Jag satte honom, gick ut på fullt koppel och drog lite och sa kom. Han försökte komma masser av gånger, men till sist satt han kvar och bara titta på mig.. Fan vad coolt det var. En så sjukt häftigt känsla det gav :D
Efter träningen satte vi oss på en bänk pch bara var. Lyssnade till ljusden och njöt av vinden mot ansiktet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar