20 september 2009

Nöjd med Veckan som varit

Söndag och tiden flyger.
Jag är nöjd med Elvis och mina framsteg i träningen. Han sitter mycket bättre nu, fast jag måste ställa honom i position med hjälp av kopplet. Men jag kommer träna vidare på att han ska sätta sig på rätt plats. Det är bara till att köra det om och om igen. Men vi måste ha det roligt samtidigt givetvis ;)

Hoppas allt går bra på träningen imorgon!

Sa jag det att jag har fått ett två-veckors-vick? Jo det fick jag och det starta i fredags! Jätte glad blev jag. Det är ett fulltids vikariat så det kommer bli en hel del timmar =)

Igår fyllde Daniel år, så då var vi hemma hos Ingela och käka födelsedags paj. Jätte gott och alltid lika trevligt att träffa familjen =) Mina busa med Daniel som vanligt och nu har hon äntligen börjat säga hans namn :)

Jag såg att det är MyDog utställningen i Göteborg i början på januari nästa år med anmälning i oktober. Antagligen kan jag inte ställa ut Elvis på den utställningen eftersom han aldrig har tränat ringträning, men däremot i juni nästa år så ska det vara en officiell utställning i Vänersborg och då har jag nästan ett helt år på mig att träna honom =) Jag vill ju gärna få ett resultat på honom om man skulle vilja avla på honom en gång. Hoppas min tränare kan hjälpa mig med ringträmningen, annars får jag be NKK-klibben om hjälp eller ras-klubben.

Idag känns som en bra dag. Har precis pysslat med blommorna. Begoniorna tar sig inte så bra, men mina orkidéer är sååååå fiiiina =) Vill ha fler!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar