3 september 2009

Fått massor med jobb denna veckan!

Nu var det här med att gå ut med Elvis och så var det, det här med regnet.. Solen sken hela dagen tills klockan blev 16:oo och en annan skulle cykla hem. Sen kom regnet. *fnys*

Det har varit en ganska jobbig dag idag, men är bättre igen.

Fick betalt broderiet jag vann på tradera. Det blev billigare än som jag skulle beställa det hos en vanlig försäljare.

Imorgon ska jag vara ledig, men annars har jag fått jobb fem dagar denna veckan och det är länge sedan jag har fått så mycket jobb. Det är ju faktiskt mycket positivt :) Dock märks det på psyket hur illa det är att inte ha ett fast jobb eller ett längre varande vikariat. Saknar mitt sommar vik och andra sidan är det skönt att kunna styra sina arbetstillfällen efter vilka planer man har.. ja om det finns så mycket jobb så att man kan göra det.

Installera Firefox precis. Har haft problem med bloggen och inläggen så jag blev rekommenderad att skaffa eldräven och se om det gjorde susen. *hållar tummarna*

Och förresten så ringde du-vet-vem och berätta om allt från början till slut och om hur allting är just nu. *saknar* Men det värmde såååå :) Är så glad för dom!

Nej nu finns det inga fler ursäkter.. Jag mpste ut med Elvis i skyfallet.. Stackars jycke..

2 kommentarer: