4 september 2009

Crosstrainer!

Har varit en almänt seg dag idag, med innehållande regn.. massor med regn.

Minna har blivit sjuk. Feber och snorig näsa..Stackars :(

Efter Nicke kommit hem åkte vi till Team sportia. De hade Crosstrainers på erbjudande. Vi föll äntligen för en som vi tyckte var värd sina pengar. Så nu är man stolt ägare av en sådan maskin :)
Men... var ska vi ha den? *asgarvar*

Jaja fan ta mig om jag inte använder den regelbundet och går ner minst (!!) 10 kilo. Jag nöjer mig inte med mindre. Ska vi ha fler barn ska jag ner i vikt och ska jag leva ett långt röktfritt och hälsosamt liv så ska jag ner i vikt. Om jag ska må bra i min själ, ja då måste jag ner i vikt..

Kolla lite på dvärgsnauchzer/mellansnauchzer. Verkar helt ok. Tycker de är för charmiga med deras mustacher. :)

Nu ska vi ha käk ---> spagge med kyddesås *jums*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar