17 september 2009

Lydnad klass I

På onsdagar tränar grupp 3 och det är i tävlings lydnad klass I. Tränaren har sagt till oss flera gånger att vi borde komma ut och titta. Så jag fråga Svärmor om det var något hon var sugen på och det ville hon =)
Så vi åkte ut igår.

Wow!

Jag tror jag sa hela tiden: "Tänk om Elvis och jag kan göra det till sist?"

Jag fick komma ut på banan också och lyssna med lite i linföringen. Men jag blev så pinsamt berörd att jag inte visste var jag skulle bli av. Tyvärr uppfatta jag inte så mycket.. Men de var duktiga.

En hund stack iväg vid inkallningen och den hårt bestraffad när den kom tillbaka. Lite för hårt i mitt tycke, men det är inte min hund.

De var alla fantastiskt duktiga och det såg jätte roligt ut. Tänk att få jobba med sin hund på det sättet och LYCKAS!
Tränaren säger att kommer bli så bra, när han är färdig med oss. För mig känns det helt orealistiskt, men säger han så så är det nog så ;) Jag hoppas på det i alla fall och ska jobba så bra jag kan mot det målet. Det kommer vara en mega-självsäkerhets-ökning om man någonsin lyckas ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar