11 september 2009

Frustrerad och besviken.

Ja jag fattar inte att det ska vara så svårt att få min hund till att leka och sitta. Då menar jag sitta där jag säger att han ska sitta. Blir besviken på mig själv att jag får en känsla av uppgivenhet, när det borde ge mig en känsla av att vilja försöka att göra bättre.

Jag kommer vara jätte dålig på måndag. Ser inte alls fram emot måndag alls...

Idag fick jag träffa dom och guuuud vad söta och fina de är. :) Helt underbart fina!

Men det väcker känslor också.. Känslor som är så fint undanstoppade och inte meningen att de ska komma fram och särskilt inte en dag som denne när jag fått se något så fint. Så glad för dem och deras lycka.

Har varit lite i kontakt med en D/S gårdshund kennel och jag har fått ett mycket bra bemötande. Vad roligt det hade varit att få avla fram en liten Elvis-kull :) Men det är ju inte bara att köpa hunden (som i sig är mycket dyr - tycker jag) utan det kommer försäkring, veterinär och mat på det också. Vi ska försöka hälsa på kenneln nästa gång vi ska åka till Malmö.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar