15 januari 2014

Dag 17 - vilodag!

Hej, hallå!

Idag är det äntligen vilodag och jag säger äntligen för idag har jag varit trött! Arbeta 100 %, ta körkort, träna 5-6 dagar i veckan, ta hand om familj och hund, ja det kräver en del energi och planering och ibland blir man helt enkelt trött!

Igår drog jag till gymmet efter teorilektionen och jag får säga det att det var en aning lite mindre folk där. Men det är svårt att komma till de olika "stationerna" och lite svårt att fokusera när det springer folk omkring en hela tiden. Men jag fullföljde mina triceps-, axel-, bröst- och magövningar + 15 min cardio på löpbandet. Idag har jag riiiiktigt ont i de små tricepsarna, men den smärtan är ju så himla najs!

Har kört ris och köttfärs hela veckan på jobb. Det är gott och mättande. På kvällen har det blivit kyckling eller fisk. Igår blev det dock Viktväktarnas soppa och en knäckemacka eftersom jag kom hem först nio på kvällen och hade inte tid att laga mat. Dålig planering men då är det ibland.

Min online-PT har faktiskt fortfarande inte svarat på mitt mejl som jag skickade med de två första veckornas progress som vi hade avtalat. Jag förväntade mig ett svar faktiskt, lite pepp eller något. Lite besviken faktiskt. Däremot fick jag kontaktuppgifterna till en löpinriktad PT som jag har mejlat. Jag hoppas hon har tid och lust att coacha mig i en period framöver!




Ååååh, vad jag längtar till att få komma ut i spåren på Slätthult!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar