12 januari 2014

Dag 16

Det blev inte gymmet som jag hade tänkt mig, utan jag fick träna hemma. Tränade rygg och biceps + att jag tog en PW efteråt. Jag hoppas att detta kan ersätta gymmet idag!


Jag har dessutom lagat massor med mat till matlådor till jobbet. Så himla skönta att slippa att tänka på det i veckan, bara att ta ut från frysen. Det blev köttfärs (200g) och ris (20g okokt) för hela slanten.
Åt ungsstekt lax i folie med riven morot och 1 ½ potatis. Super gott! Till kvällen blev det fiberpasta med makrill i tomatsås + gurka och tomat och till frukost hade jag lättfil och müsli.

Imorgon efter jobb ska jag köra intervallträning på löpbandet (hoppas inte jag åker av!) + mage.

Idag anmälde jag mig till Kraftprovet!!! Ett halvår på mig att träna och komma i form för detta lopp. Jag längtar!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar