1 december 2013

Utmanar mig själv för att avsluta året som en vinnare!

Har ni sett hur baken ser ut på en kvinna som gör squats?! Hur många squats orkar du göra? Jag tror jag ligger på en 30 innan mjölksyran kommer, inte säker men det ska jag ta reda på idag. Jag tänker utmana mig själv och den personen jag ser i spegeln varje dag som jag absolut inte älskar. Det var faktiskt Linda Spaanheden som sådde fröet förra helgen när vi pratade om träning och hon nämnde squat-utmaningen och jag tänkte: "Tja, vad har jag att förlora?"

Jag lägger dessutom till ytterligare en utmaning: Plankan. Jag kommer dock göra den på knä eftersom jag är urkass på den, jag får för mycket svank vilket resulterar i smärta och felställning. Igen, jag har inget att förlora så det är bara att köra på!

Ska bli kul med före och efter bilder =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar