18 december 2013

Förberedelser

Julen nalkas med jättekliv, och det är som det är. I år ska vi ha en mys- och stillsam julafton med egna nya traditioner och det ser jag fram emot. Stort sett är alla klappar inhandlade, ska bara packas in. Julmaten inhandlas på fredag och idag klädde lilla strumpan granen.


Det är inte bara julen som förbereds utan jag håller på att planera, handla in och motivera mig själv för de snart kommande "pain-in-the-ass"-veckorna som min online-PT, Camilla Wahalqvist, har planerat med träning och kost. Funderar på om jag kommer gå hungrig i 6 veckor, men glad för att jag har ätit enligt Viktväktarna ett tag så mitt matintag har ju definitivt minskat i mängd. Ser fram emot att testa hemmaprogrammet som jag fått för de veckor gubben jobbar kvällen och jag inte kan ta mig till gymmet. Ser fram emot att så mycket, men orolig också eftersom där är så mycket i programmet som är nytt för mig, men det är ju detta jag vill och nu ska jag börja. En ny nivå och bara jag själv kan ta mig dit med vägledning från de som redan kan!

Imorgon ska jag äntligen få genomgå PT-testet på Älvhögsborg med PT Daniel. Skitskraj! Kommer vara superpinsamt att faktiskt visa och få svart på vitt hur jävla svag jag är, hur kass min kondis egentligen är och hur mycket FETT jag består av. Men det är bara till att göra det och tänka att det bara kan bli bättre!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar