30 juli 2009

Torsdag. Trött. Tebax till jobbet.

Ja då har man varit ledig i tre dag. Har packat som en galning och försökt göra allt klart tills när vi ska flytta på lördag. Men allt har jag inte fått packat och samtidigt när jag tittar mig omkring vet jag inte vad jag ska kunna packa mer. Så det är bättre att flytta allt som är packat + möblerna, så får vi ta resterna om det blir nåt kvar sen.

Igår skrev vi under och betalade för lägenheten och så fick vi nycklarna! Vi skynda oss till lägenheten för att mäta lite och ta ännu en titt. Jo vi är fortfarande lika nöjda, men den är gott sleden. Lisa och Martin kom senare på kvällen och tog sig en titt oxå.

Tandborstningen går ganska bra fortfarande, men eftersom Elvis är så ivrig, är det svårt att komma till överallt och göra det ordentligt. Är rädd för att det inte kommer vara tillräckligt bra, när vi ska till baka på återkontroll nästa år. Men det jag gör måste ju vara bättre äningenting!

Nu vill jag in och ta en omgång harvesting i Enchantedlands och Zek. Försöker få gjort ett signature quest som ger en fiiiin cloak i vinst. Den har fjärilar på sig och fina färger :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar