6 juli 2009

Sista dagen ledig

Solen håller sig borta än, vilket är underbart.

Igår fick jag ännu en säsong av ER!!!!! Hann knappt att lägga lill-tjejen innan första discen rök in i dvd-spelaren. Jag ääääälskar den serien. Och nu har det kommit så långt att jag börjar inte att känna igen vissa avsnitt. Säsong 11 kommer att avslutas inom mycket kort.

Broderandet fortsätter, fastän jag sticker igenom huden på fingrarna med nålen hela tiden. Jag plåstrar om dem med lite vit tejp, och så på det igen.
Jag stör mig på att nålarna blir lite svarta mitt på och börjar gnissla mot tyget. Det blir som man inte tvättar händer mellan typ varje tråd man syr. Undrar vad det är för skillnad på vanlig nål och en guldplätterad nål. Ja förutom priset då.
Försökte googla det, men hitta inget brukbart. Vem kan man fråga om sånt??

Fan jag skulle blivit slöjdlärare i stället för undersköterska. Ja, ja.. skulle inte förvåna mig om slöjden försvinner förr eller senare ändå i skolan.

Nä får gå och duscha. Gubben och Minna kommer hem snart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar