5 juli 2009

Äntligen solen i moln

Ja idag känns det som en riktigt hääärlig söndag. Grå och disig :) Det är ganska skönt efter många dagar med 30+ och sol.

Idag ska jag fortsätta att brodera på mitt broderi. Det är jätte kul just nu. Det är en utmaning med lite komplicerade bilder. Dock så har jag luckats knäcka 2 (!!) nålar redan på ett och samma broderi, så jag måste bställa nålar. Tur att man kan köpa dem i 25-pack!

Igår åkte vi till Torp. Shoppa lita. Skämde bort lilla prinsessan. Och så handla jag mer stoppvadd till våra Tilda docker. Jag skulle ha hud tyg också, men det var slut. Det trodde i affären att det berodde på att det inte har beställts in mer (Citat:) "eftersom det kommer ju nya Tilda grejer i Augusti" (!!) Hjääälp!!

*Gäsp*

Nu ska jag brodera!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar