26 juni 2009

Tack och adjö..

Idag visade sig vara en dag i sorgens tecken. Michael Jacksson har dött, 50 år gammal. Det är sorgligt att se att The King of Pop har avlidit, särskilt tråkigt för dem som fortfarande älskar honom och tror på honom.
Han var som sörst under mina yngre dagar och hans musik har man ju gillat starkt. I alla fall BAD albumet. Men efter alla anklagelser och berättelser om barnen, så har jag haft svårt att sympatisera med honom. Och sådana människor har jag intet tillövers för.

Igår fiska vi upp alla fiskarna och körde iväg dem till han som skulle köpa dem. Tråkigt att se våra vackra malar som snart även är import-förbud på försvinna ur karen =( Men vi får starta upp karen igen en dag i framtiden, efter vi har flyttat och har koll på vad vi har i in- och ut gifter.

Idag kommar Stor-syrran och ska fortsätta pyssla! :):):)
Ska bli kul att se hennes Tilda-katt, när den blir färdig. Kul att även se att hon är lika pillig som jag, om inte mer petig än jag heheh.

Själv håller jag på med en Tilda-Bath Angel. men just nu tar jag det i Lisa's takt, eftersom jag också broderar och just nu är det Fiskarens Katt från Dimensions och det är gaaaaanska pilligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar