18 juni 2009

Då var det dax

Ja nu har jag bestämt mig för att skapa och start en blogg.

Vet inte om det var så lätt som jag trodde.. Fattar faktiskt inte alls mycket eller så vill jag mer med layout'en än man kan.. Hmm Får leka med det lite och se vad som händer ;) Annars får man ju fråga sissy (lill-syrran (
http://minignu.blogspot.com/)).

Börja dagen med 6 stycken Snooze.. Hatar att gå upp ur sängen.. Förstår inte varför egentligen, eftersom jag alltid har varit en "morron-människa", men efter jag börja jobba kvällsskift som undersköterska i Danmark så är jag inte det mer. synd man inte kan jobba så i Sverige :(

Efter att jag fått iväg dottern till dagis så mös jag framför TV'n med Dirty Dancing. Guuuud vad den är braaaaa... Jag förstår att jag såg den 1000 och 11 gånger när jag var ton-åring. Man kan känna förälskelsen pirra i hela kroppen när man ser filmen. Så jädrans bra den är.

Ja sen var det iväg till jobbet. Skulle gå introduktion på ett äldreboende, som jag ska jobba på nu i sommar. Jag börjar redan på Måndag kl 6:45 *SnoozE* Det är i alla fall gött att vara tillbaka på det stället. Jobba där förra sommaren också och jag trivdes jätte bra där.

Nu vet jag inte vad jag ska hitta på... brodera... titta på TV och äta ostbågar eller öppna mitt EQ2 acount... *SnoozE*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar