19 juni 2009

Bildspel

Ja det tog sin tid att somna igår. Jag satt för gäves och testa att få igång ett bildspel via Photobucket, men det lyckades inte. Det ska gå!!

Logga in i EQ2 igår sent.. upptäckte att jag var tvungen att rätta till alla chat fönster, actionbars osv osv. *suck och pust och stön* Det blev inget gruppande igår inte. Dock så är där en cool raid som ger access VP på lördag. krev upp mig, eftersom jag har saknat raidsen väldigt mycket, men fick reda på att jag måste ha poison resist 7k och jag har bara 4k på min main. Alltså hon suger.. Så jag måste gear upp henne innan jag kan komma med på en sådan raid *FaCK*

Midsommar idag! Vi ska iväg till Minna's farmor och äta go' maud och ha det trevligt ihop, men UTAN sprit. Fy fabian för sånt skit.

Det börja just regna.. Ja ja då slipper jag tvätta föttera i alla fall ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar