4 oktober 2009

Söndag ~ Dagen före.

Vi har tränat som bare den denna veckan.
Känns det som att vi har gjort framsteg? Små steg. Egentligen handlar det mycket om fin-justeringar.
Elvis har blivit bättre på att ge mig uppmärksamheten när jag vill ha den och sitt har han blivit bättre på också. Fot jobbar vi med och på rak sträcka tycker jag att Elvis kämpar på bra. Det är när vi ska börja sicksacka, som det blir svårt och särskilt när jag går bort i från honom. Han hänger liksom inte med.
Känns som att jag vill ha lite mer tips och råd.

Det ska bli riktigt roligt imorgon och jag ska tänka på att jag och Elvis ska ha det roligt och att det inte är på blodigt allvar. Men jag är ju en tävlings människa med höga krav på mig själv och det blir det svårt att ta det lite lugnt, men det ska nog gå bra.

P.S. Jag har blivit Twilight-beroende!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar