21 december 2009

Äntligen ett litet träningspass i snön!

Ja äntligen fick jag tid och energi till ett litet träningspass med Elvis. Det tog ett par tillrättavisningar innan han kom ihåg vem som bestämmer och vad jag ville att han skulle göra.
Det gick riktigt bra, fastän det inte blev ett längre pass.
Ser verkligen fram till våren var vi ska börja igen hos Tage. Och denna kursen innehåller inkallning och linförning =) Roligt!

Efter jobbet idag vågade jag mig in till Fairlane tattoo studion. De fick ta ett foto på min drake och så fick jag beskriva lite vad jag hade tänkt mig för motiv och storlek.
I januari sa han att skissen ska vara färdig och då ska jag få ett pris förslag också. Hoppas, hoppas, hoppas jag kan få råd till det. Tänk ett överarmsmotiv!! Tänk?! :):):)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar